ZASADY REKLAMACJI:
- Napisz do nas maila (kontakt@leohome.pl), w którym opiszesz co dokładnie stało się z produktem. Jeśli to możliwe - załącz zdjęcia, które zobrazują wadę produktu.
- Poczekaj na naszą odpowiedź, jeśli dostaniesz informację o odesłaniu produktu postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami.
- Reklamowane produkty należy zapakować wraz z formularzem, który znajduje się poniżej.
- Nie przyjmujemy paczek za pobraniem, a także nie zwracamy środków za wysyłkę do nas reklamowanego produktu.
- Zwrot środków zostanie zrealizowany tak szybko, jak to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
- Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz zwrot płatności na wskazane przez Ciebie konto.
Adres reklamacyjny:
Sylwester Szreder
ul. Prusa 3
84-230 Rumia
Staramy się, aby proces reklamacji przebiegał prawidłowo. W trosce o sprawne i szybkie rozwiązanie przygotowaliśmy formularz, który można uzupełnić przed wydrukiem.
FORMULARZ REKLAMACJI - kliknij tutaj
ZASADY ZWROTU:
- Zwrotu towaru możesz dokonać w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki od LeoHome.
- Przed upływem tego terminu poinformuj nas mailowo o chęci dokonania zwrotu na adres e-mail: kontakt@leohome.pl, następnie odeślij towar z wypełnionym formularzem.
- Pamiętaj, aby odsyłany towar był nowy, nieużywany, w takim stanie jak otrzymałaś/eś go od LeoHome.
- W ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, otrzymasz od nas zwrot płatności.
- Zwrócimy Ci równowartość ceny odesłanego towaru oraz koszt najtańszej formy dostawy.
Adres do zwrotów:
Sylwester Szreder
ul. Prusa 3
84-230 Rumia
Staramy się, aby proces zwrotu przebiegał prawidłowo. W trosce o sprawne i szybkie rozwiązanie przygotowaliśmy formularz, który można uzupełnić przed wydrukiem.